به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده توسط : عرفان

سلام دووستای عزیزم وبلاگ iranwordnet.mihanblog.comبه خاطر دلایلی  موقتن تغییر شکل داد و به iranwordnet.loxblog.comمنتقل شد

تاکید می کنم موقتا چون بعد امتحانام این وبلاگ به nofozgar.netمتصل می شود

با تشکر دوستار شما عرفان

 

 

بچه ها چون اولین روزه این وبلاگو زدم به کمکتون احتیاج دارم عجیب قول می دم جبران کنم براتون لطفا عضو این وبلاگ بشین 

من رو حرفم هستم و کسایی که اینجا عضو شدن تو این وبلاگو..... تو سایته جدیدم که به نام nofozgar.net(که بهتون بگم دارم شاخ ترین افراد نتو توش جمع می کنم)براتون جبران می کنم 

 i am erfan

i love u

bye bax

بکمکتون احتیاج دارم دوستان 

(تازه سایتم خریدم فکر می کنید الکی می گم برید :www.nofozgar.net)فقط فرسط نکردمش درست کنم 

با تشکر عرفان

 





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فریاد در تاریخ : 1392/3/2/4 - - گفته است :
سلام دادا وب باحالی داری ایول.
پاسخ:mrci dadash shoma khob mibini mamnon

/weblog/file/img/m.jpg
فریاد در تاریخ : 1392/3/2/4 - - گفته است :
سلام دادا وب باحالی داری ایول.

/weblog/file/img/m.jpg
در تاریخ : 1392/3/2/4 - - گفته است :
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي
پاسخ: چشم حتما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: